wtorek, 17 stycznia 2012

Dokończenie 01 . 09 . 10

Postanowienie :)
Tu się zaczyna fantastyka :D


Tak jak mówiłam dziś jest rozpoczęcie roku szkolnego 11/12
Więc moją wychowawczynią jest P. Nowak (w ogóle nie popularne nazwisko XD )
Nasza sala ma numerek 34, a w klasie mamy 26 osób :)
Zapoznałam się ze wszystkimi i jest wszystko OK.
Tak więc zachciało mi się do toalety, ale pomyślałam że wymienię.....(to co musi robić dziewczyna w łazience kilka razy dziennie xD )taaak, to coś ; D. A więc idę to łazienki, ale przed wejściem podeszłam do lustra i się przeglądałam, spojrzałam na oczy, włosy oraz zęby ; >
-OMG!! CO TO JEST ??!!
Niewiarygodne !! Wyrosły mi kły !!
Zastanawiając się jak to się stało, przypomniałam sobie że chyba zemdlałam po tym pocałunku tego chłopca...Nie wiedziałam co się wtedy stało, ale i wtedy przypomniałam sobie te wszystkie filmy i książki o wampirach ; d
-Jednak 2,5 roku wkuwania wiedzy o wampirach nie poszło na marne !!- Powiedziałam w myślach
-Boże ja jestem wampirem !!-Krzyknęłam
W trakcie gdy zemdlałam musiał mnie dziabnąć kłami :)
Tak więc pożyczyłam chustkę od Majki żeby zasłonić kły i pojechać spokojnie do domu.
Jadę tramwajem a tam znów ten chłopak, ale odważyłam się i podeszłam do niego i zagadałam:
-Siemaa !
-Ty mnie chyba prześladujesz ! -Powiedział śmiejąc się
-No co ty !
Bałam się jego zapytać ale w końcu się spytałam się na ucho
-Wiem że to dość nie typowe pytanie ale czy......lubisz wampiry ?
-hmmm....serioo..nie typowe pytanie !
-O! Tu mieszkam ! Pocałował mnie w policzek i wyszedł .....[...]


Dokończenie jutro :)
Dodać się do obserwatorów :P


Aguś ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz