środa, 18 stycznia 2012

Dokończenie 01 . 09 . 10 i 02 . 09 . 10

Siedzę na łóżku. Nagle zadzwonił telefon. Jak odebrałam,
okazało się że to ten chłopak!
-Muszę ci cos powiedzieć... Ja... jestem wampirem. Spotkajmy się dzisiaj na
przystanku o 15:30.-powiedział, i rozłączył się.
-Jest 15:00, na przystanek idę około 10 minut. Mam 20 minut do wyjścia...
chyba wyjdę wcześniej. - myślałam. Wyszłam, byłam na miejscu 10
minut przed czasem, więc usiadłam. Punktualnie 30 po przyszedł.
-Hej... - powiedziałam.
-Cześć - odpowiedział - chodź.
Zaprowadził mnie do jakiegoś parku, gdzie nie było nikogo...



Dokończenie jutro :)


Agaaaa ;D
DO OBSERWATORÓW !!

4 komentarze:

  1. Ciekawe...
    Będę Cię odwiedzać na blogu.

    http://worldpaulas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. rób dłuższe posty , bardziej to Ci się będzie opłacać :)
    + obserwuję i zapraszam : http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miał być szczery no więc. Przy dały by się dłuższe posty a jeśli jest to opowiadanie to postaraj się dłuższe i bardziej złożone zdanie by nie było to takie: Miałam ochotę na kanapkę z nutellą. Nutelli jednak nie było. Poszła do sklpeu... Tylko możne np. Wstałam dość wcześnie rano , za okna padały wesołe promyki letniego słońca, nabrała mnie więc wielka ochota na kanapkę z moją ulubioną nutellą. Zeszłam po schodach i zażarcie dobrałam się do szafki gdzie mój przysmak powinien się znajdować, jednak po dłuższym przeszukaniu jej, po nutelli nie było ani śladu. :) Pozdrawiam.

    + obserwuje i zapraszam gumi-guumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. :( DLACZEGO JUZ NIE DODAJESZ?

    OdpowiedzUsuń