niedziela, 15 stycznia 2012

31 . 08 . 10 r Ostatni dzień wakacji ;(

Czyli tu się wszystko zaczęło ;(

Chodziłam po centrum handlowym z moją paczką.
Zobaczyłam cudne buty, i nagle zachciało mi się do toalety.
Ciągle myśląc o tym że jutro idę do nowej szkoły .
Przez przypadek weszłam do męskiej łazienki i pisząc na Fejsbuku, potknęłam się o rolkę papieru toaletowego i przewróciłam się na jakiegoś chłopaka !
- Co ty tu robisz ?! - Spytał się tajemniczy chłopak
-Hmm...<jeszcze się nie skapnęłam że jestem w męskim>
-To jest męski kibel !! - Powiedział mi
-Oh...Przepraszam przez przypadek tu weszłam! - Odpowiedziałam
-Rozumiem ;) - I z słodkim uśmieszkiem wyszedł z łazienki....
-Lepiej zmień łazienkę !! - Krzykną już za ubikacją
Szybko wyszłam z łazienki myśląc o tym tajemniczym chłopcze
Wchodząc widziałam jak moja paczka się ze mnie śmiała i sobie ze mnie bezczelnie żartowała.
Siedząc na kiblu myślałam o co im chodziło !!
-Przecież każdy popełnia błędy !! A to było przez przypadek !!
Gdy myłam ręce podsłuchałam moją paczkę :
-Ej, kiedy jej powiemy że my się z nią przyjaźnimy dlatego że ma kasę ?
Wtedy się wszystko zawaliło, "przyjaźniliśmy" się 3 lata !!
Wybiegłam z łazienki i krzyknęłam : ZDRAJCY !!
Płacząc wybiegłam z Centrum handlowego. Poszłam na przystanek płacząc, szukając biletu który wreszcie znalazłam i zastanawiając się, co ze sobą zrobię ....
Gdy jechałam do domu wpadłam na pomysł żeby zmienić swój image ze zwykłego choć z kilkoma trendy dodatkami, na pyskatą, bezczelną gówniarę.


Jutro ciąg dalszy, dodać się do obserwatorów ; P


Aga

4 komentarze:

  1. Podoba mi się..:))
    Jak możesz informuj mnie o nowych notach ;)
    Oki ? :DDDD

    Tu itachella z zapytaj ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny bloog ; ) Ale współczuję Ci , że twoi przyjaciele przyjaźnili się z Tobą tylko dlatego , ze miałaś kasę . Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga ---------- > http://truszkaffka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm. Ciekawie się zaczyna. Zapraszam na http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń